ð درس چاپ:
ـ رعایت نظم، محافظت از ابزار و امکانات کارگاه ابزار شخصی
ـ ارائه نمونه نهایی چاپ یک الی دو هفته پس از آموزش تکنیک
ـ خلاقیت و نوآوری در اجرای تکنیکها و تلفیق آنها با هم
ـ ارائه تکنیکهای چاپ به شکل کاربردی
ـ استفاده از طراحی شخصی و غیر کپی
ـ دقت کافی در زمان تدریس و نمایش آثار چاپی توسط هنرآموز
ـ اجرای اتودهای تأیید شده با دقت و رعایت اصول و ارسال بموقع
ð درس مبانی هنرهای تجمسی:
ـ دقت کافی در زمان تدریس هنرآموز و مشارکت فعال در پرسش و پاسخها درکلاس آنلاین
-مطالعه بخش تئوری کتاب
ـ دقت در تحلیل آثار هنرمندان در جهت تقویت بصری توسط هنرآموز
ـ به همراه داشتن لوزام و ابزار لیست شده و محافظت و نگهداری از آنها
ـ ارسال اتودهای اولیه در طول زمان کلاس
ـ انجام به موقع تکالیف ارائه پروژه کامل شده به صورت هفتگی
ـ نگهداری تمام اتودها در پوشه یا کلربوک
ـ خلاقیت و نوآوری در اتودهای ارائه شده
ـ اجرای اتودهای تأیید شده با دقت و رعایت اصول و ارسال بموقع
ـ ارائه به موقع کارهای اجرایی اصلاح شده وارسال بموقع
ð درس تصویرسازی:
ـ استفاده مفید از ساعاتی که در کلاس آنلاین هستند
ـ ثمر رساندن یک کار اجرایی با هدف اینکه کار به نحو احسنت به اتمام برسد
ـ دیدن و تحلیل و بررسی کتاب داستانهای گروه سنی الف، ب، ج و د
ـ تمرین مستمر و مداوم طراحی در منزل و در ایام تعطیلات تابستان
ـ برنامه ریزی دقیق و مفید برای درسها مثلاٌ اگر شنبه درس تصویر سازی و یا صفحه آرایی را دارند بعد از ساعت درسی کلاس برای تثبیت درس و روند پیشرفت کار همان روز انجام دهند و نگذارند که برای آخرین روزی که فردای آن کلاس انلاین دارند
ـ در حفظ و نگهداری ابزار و وسایل خود کوشا باشند مثلاٌ برای شستن قلم مو، سر قلم مو را به ته لیوان آب فشار ندهند که موهایش از هم باز شوند
-نام ونام خانوادگی خودرا در پرو فایل خود درج کنند همچنین استغاده از عکس مناسب خود هنرجو
ð درس تاریخ هنر جهان:
ـ حضور مرتب در کلاس آنلاین
--حضور فعال در کلاس آتلاین(درزمان اعلام هنرآموز،دوربین ومیکروفون فعال بوده وبه سوالات پاسخ داده شود)
ـ رعایت نظم و دقت در زمان تدریس هنرآموز
ـ مطالعه هر بخش قبل از تدریس توسط هنرآموز
ـ مشارکت فعال در پرسش و پاسخها
ـ ارائه کنفرانس هفتگی طبق بخش تعیین شده
ـ طراحی سوال از بخشهای مختلف (انواع شکل طراحی سوال)
ـ خلاصه نویسی طبقه بندی شده هر درس
ـ به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت روش مطالعه و خلاصه نویسیها با هنرجویان
ـ آمادگی کافی و مناسب برای آزمونهای هفتگی دوره ای
ð درس تاریخ هنر ایران:
-حضور مرتب در کلاس آنلاین
-حضور فعال در کلاس آنلاین(درزمان اعلام هنرآموز،دوربین ومیکروفون فعال بوده وبه سوالات پاسخ داده شود)
ـ رعایت نظم و دقت در زمان تدریس هنرآموز
ـ مطالعه هر بخش قبل از تدریس توسط هنرآموز
-مطالعه قبل از تدریس-خلاصه نویسی به صورت جدول آموزش داده شده (به انتخاب هنر جو به شکل دست نویس،تایپی،
فایل پاور پوینت پی دی اف)-آمادی برای کنفرانس
-مطالعه پس از تدریس-آمادگی برای پرسش وپاسخ شفاهی آمادگی برای آزمون کتبی
ـ مشارکت فعال در پرسش و پاسخها
ـ ارائه کنفرانس هفتگی طبق بخش تعیین شده
ـ طراحی سوال از بخشهای مختلف (انواع شکل طراحی سوال)
ـ به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت روش مطالعه و خلاصه نویسیها با هنرجویان
ـ آمادگی کافی و مناسب برای آزمونهای هفتگی دوره ای
|